Amikor kézbe kaptam első iPhone készülékemet, nem is sejtettem, mekkora kalandok várnak rám. Egyrészt, korábbi Android-rendszer felhasználóként azt hittem, hogy magam is könnyedén meg tudom majd oldani a felmerülő problémákat. Másrészt, azt gondoltam, hogy egy esetleges kérdés vagy probléma esetén bármilyen telefonkészülék üzlet, szerviz alkalmas lesz arra, hogy segítsen nekem.
Éppen emiatt sajnos nagy csalódás árán kellett rájönnöm arra, hogy ilyen szükséghelyzetekben nagyon is számít az, hogy milyen iPhone szervizre esik a választásom, és melyik iPhone szerviz gárdájában bízok meg annyira, hogy otthagyjam a szeretett és sokat érő készülékemet.
Először az a problémám ott adódott, hogy a home gomb rendszeresen „vacakolt”, de emiatt nem akartam volna szervizbe vinni. Viszont egy ponton muszáj volt lépnem, ugyanis a kijelzőm berepedt. Tapasztalatok hiányában felkerestem a hozzám legközelebb eső telefonszervizt (ún. GSM boltot), de hamar meglepetés ért. Az ott dolgozó fiatalember azt javasolta, hogy cseréljük le a készülék egész „házát” jelentő szerkezetet.
Azon túl, hogy ennek nem láttam sok értelmét, drága megoldás is lett volna. Emiatt fogtam magamat, és elmentem egy speciális iPhone szervizbe, ahol sokkal szimpatikusabb megoldást kínáltak. Ez az iPhone szerviz ugyanis felajánlotta, hogy kicseréli agyári kijelzőt és home gombot – mindezt ráadásul kedvező áron és gyors munkával.
Véleményem szerint az igazán jó iPhone szerviz pontosan ilyen: személyre szabott és professzionális megoldást kínál az ügyfelek számára.